آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

تور مالدیو , سفری به بهشت کوچک اقیانوس هند

مالدیو کشوری ست جزیره‌ای در اقیانوس هند که پایتخت آن ماله است. مجمع الجزایر مالدیو در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصلهٔ آن تا کرانه‌های هند، ۶۰۰ کیلومتر می باشد.مالدیو تپه ماهور و رودخانه‌ای ندارد. سواحل زیبای مرجانی با ماهی های رنگارنگ آن و مرداب های صاف و زلال و درختان نارگیل، محیط مناسبی برای استراحت و آرامش اعصاب و روان می باشد. معمولا" هر هتل برروی جزیره ای قرار گرفته که به نوبه خود یک شهر کوچک محسوب می گردد و تمام امکانات رفاهی در آن یافت می گردد. شما می توانید از ورزش های آبی، موزیک زنده و غذاهای بین المللی و محلی و... لذت ببرید. بین جزایر را معمولا با قایق های پرسرعت می پیمایند که خود نیز یکی از جاذبه های مالدیو می باشد. در این مسیر می توانید شنای ماهی های پرنده و دلفین ها را ازنزدیک ببینید. مسافت های طولانی تر را می توان با هواپیماهای دریایی طی کرد و از مناظر شگفت انگیز و حیرت آور اقیانوس هند لذت برد. فصل تابستان بهترین وقت برای برگزاری تور مالدیو می باشد


جاذبه های گردشگری


برخی از جزایر مالدیو برای گردشگری اختصاص یافته‌اند. در این جزایر هتل‌هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندان آن از مهاجران کشورهای همسایه هستند. گردشگران مستقیما از فرودگاه بین‌المللی ماله به این جزایر می‌آیند. مردم عادی مالدیو، ارتباط چندانی با گردشگران خارجی ندارند. مرداب های صاف و زلال و کم عمق فیروزه ای رنگ، سواحل زیبا با شن های سفید، سفر باقایق های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزش های آبی، موزه ملی و کاخ ریاست جمهوری، مسجد جمعه ماله، مغازه های ماهی فروشی و میوه فروشی و فروشگاههای محلی.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت بلیط مالدیو و تور مالدیو تابستان 95 به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

با تور بالی به جزیره آرامش سفر کنید

بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود.بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگراندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیائی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.

آب و هوای بالی استوایی بوده که مانند سایر مناطق استوایی تغییرات آب و هوا در آن بسیار اندک است و در کل طول سال دمای آن بین 20 درجه در شب تا 33 درجه در روز تغییر می کند البته بین ماه های دسامبر تا پایان مارس هوا گرمتر بوده و روبت بیشتر است ولی از ماه ژوئن تا سپتامبر که زمستان بالی است بادهای از سمت اقیانوس ارام شروع به وزش می کند که باعث می شود دمای هوا ختک تر باشد که طبیعتاً باید تورسیت پذیرتر باشد. هنرهای گوناگون همچون رقص، تندیسگری، نگارگری، چرمگری، فلزکاری و بویژه موسیقی سبک گامِلا در این جزیره در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بالی , قیمت تور بالی, تور لحظه آخری بالی و تور ارزان بالی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

سفری به چین، کشوری به قدمت تاریخ کهن

آژانس مسافرتی آرشان پرواز تور های کشور چین را با امکانات عالی برای رفاه مسافرین برگزار می کند. خدمات شرکت شامل برگزاری انواع تورها، رزرواسیون هتل، تهیه بلیط رفت و برگشت، صدور بیمه نامه برای ارائه به مسافران می باشد. برای سفر به کشور کهن چین لازم است اطلاعاتی در مورد آن داشته باشید.

کشور چین در شرق قاره آسیا و غرب اقیانوس آرام واقع شده و جزو پرجمعیت ترین کشور ها می باشد. نام کامل این کشور جمهوری خلق چین بوده، واحد پول آن یوان نام داشته و مذاهب مردم بودیسم، مسیحیت، اسلام، تائوئیسم می باشد.



از جمله شهر های معروف این کشور می توان به گوانجو، بیجنگ، تیان زین، چونگ چین، شن زین، شانگهای، پکن، چن دو، نانکن، دالیان، نین پو، چین دایو، شی ان، هاربین، جی نان، چیان چون، لهاسا، جی لین، جن جو، جایوچین، لیوجو، چین دایو و ... اشاره نمود.

چین دارای طبیعت بسیار زیبا و متنوع بوده و مکان های دیدنی زیادی دارد، برای مثال دیوار چین که به منظور محافظت از سلسله های چین ساخته شده و طول آن به 6357 کیلومتر می رسد، همچنین این دیوار در شمال پکن قرار گرفته است. از جمله کوه های معروف چین هیمالیا، تانگولاف کون لون، تای هانگ، چی لیان و لینگ میباشد. همچنین این کشور دارای رودخانه های بسیار زیبا و معروف یانگ تسه، هوانگ هه، لیائوهه، هی لونگ جیانگ، لونگ جیانگ است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین , تور چین بهار 95 , قیمت تور چین و بلیط ارزان چین به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net