آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

جاهای دیدنی تفلیس

جاذبه های گردشگری تفلیس را نباید از دست بدهید هر زمان که با تور تفلیس سفر کردید از دیدنی های تفلیس که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم بازدید نماییدمیدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس گرجستان, دریاچه لیسی (Lisi Lake),محله حمام ها تفلیس گرجستان, پارک آبی تفلیس گرجستان (آکوا پارک), کلیسای صخره ای گرجستان, پارک ریکه تفلیس گرجستان (Rike park ), پل صلح, کلیسای جامع تثلیث, شهر سیقناقی, شهر سنگی اوپلیستیخه(uplistsikhe) از مناطق دیدنی گرجستان هستند که هر یک به نوبه خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

تور باتومی

تور باتومی برای گشت و گذار در کافه های ساحلی و قدم زدن در بلوار باتومی  یا همان»باتومیس بلواری» بهترین انتخاب است. تور گرجستان باتومی یا تور تفلیس باتومی که از تورهای ترکیبی پرطرفدار در بین مسافران است

مراکز خرید تفلیس

در تفلیس مراکز خرید زیادی وجود دارد اگر به دنبال مراکز خرید با برند های مختلف و معتبر هستید تفلیس مال Tbilisi Mall انتخاب خوبی خواهد بود. مرانی مال  Merani mall که در خیابان روستاولی نیز با اینکه مرکز خرید کوچکی است اما مجهز و جذاب خواهد بود. مرکز خرید ایست پونت East Point, مرکز خرید گالریا تفلیس Galleria Tbilisi نیز از دیگر مراکز خرید تفلیس هستند

اگر قصد خرید در گرجستان را دارید و تور ترکیبی تفلیس باتومی را انتخاب کرده اید توجه داشته باشید تفلیس جای مناسب تری برای خرید نسبت به باتومی می باشد.

آژانس مسافرتی آرشان پرواز مجری مستقیم تور گرجستان بهترین قیمت تور گرجستان را در پکیج های ویژه تور تفلیس، تور باتومی و تور ترکیبی تفلیس باتومی ارایه کرده تا بهترین سفر گرجستان خود را با تورهای آرشان پرواز تجربه کنید.

باتومی یا تفلیس؟کدام بهتر است؟

در تور گرجستان، شهر تفلیس و باتومی 2 شهر بسیار مهم و دیدنی به شمار میرود. تفلیس یزرگترین شهر گرجستان و مرکز تجاری اداری این کشور است و حدود 2 میلیون جمعیت دارد جاذبه های فرهنگی-تاریخی این شهر خیره کننده و حیرت انگیز است. بعد از تفلیس شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در جنوب غربی گرجستان و کنار سواحل دریای سیاه قرار گرفته است. اگر برای استفاده از ساحل و دریا تور گرجستان را انتخاب کرده اید شهر باتومی می تواند بهترین انتخاب باشد.

تور گرجستان لحظه آخری

تور لحظه آخری گرجستان شامل  تور ارزان گرجستان و بهترین قیمت تورهای گرجستان است که با پرواز ایرلاین های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. اقامت در بهترین هتل های گرجستان مانند هتل پولو polo گرجستان, هتل بتلم, هتل ویولیک, هتل اتو, هتل گرین کویین، هتل الگانس و...  همچنین بازدید از جاهای دیدنی گرجستان با مناسب ترین قیمت در پکیج های آرشان پرواز در نظر گرفته شده است.

آب و هوای گرجستان

بهترین زمان برای سفر به گرجستان با تور تفلیس باتومی فصل بهار و تابستان است. آب وهوای گرجستان به دلیل نزدیکی به کوه در فصل بهار کاملا معتدل است اما احتمال بارش باران های بهاری زیاد است. درجه هوای تفلیس در تابستان معمولا بین 20 تا 30 درجه است و اگر به هوای گرم و مرطوب علاقه ندارید، بهتر است در این فصل به تفلیس سفر نکنید.

هفت رنگ پاییز در گرجستان شهرت دارد اگر از سرمای هوا لذت می برید و به ورزشهای زمستانی علاقه مند هستید پاییز و زمستان بهترین زمان سفر با تور گرجستان پاییز 96 است.

رزرو هتل در بالی

رزرو هتل بالی شاید چندان کار آسانی نباشد زیرا در هر بخش از بالی صدها هتل لوکس سه، چهار و پنج ستاره قرار دارد که بررسی امکانات هرکدام از آنها شاید کار آسانی نباشد. بهترین راه حل برای این موضوع مراجعه به پکیج های ویژه تور بالی در وبسایت آرشان پرواز است که لیست کاملی از هتل های منطقه بالی را به همراه امکاناتی که ارایه میدهند تهیه کرده تا بهترین انتخاب را در پکیج های خود داشته باشید.

غذاهای بالی

زمانی که با تور بالی سفر می کنید حتما دغدغه غذا را خواهید داشت اینکه خوردن چه غذاهایی بهتر است، قطعا در این شهر نیز مانند سایر نقاط جهان فست فودها و رستوران های شناخته شده شعبه دارند اما همه لذت سفر به غذاهای محلی است. ساتای (satay) غذایی است که با گوشت کبابی و سس پر ادویه, ناسی آیام (Nasi Ayam) و ناسی کامپور (Nasi Campur) برنج سفید به همراه غذاهای دیگر و سبزیجات, ببک (Bebek) و آیام بتوتو (Ayam Betutu) که مرغ یا اردک شکم پر, غذای دریایی منطقه جیمباران (Jimbaran) ماهی گریل شده و کبابی و انوع غذاهای دریایی است, لاوار (Lawar)که شامل گوشت چرخ کرده، سبزیجات، پودر نارگیل و انواع ادویه‌های محلی است و ناسی گورنگ (Nasi Goreng) که از برنج سرخ شده و گوشت تشکیل شده است غذاهای محلی بالی هستند. 

دیدنی های بالی

دیدنیهای بالی و جاذبه های گردشگری این منطقه بسیار زیاد است معابد، پارک آبی، فستیوال ها و رویدادهای فصلی خاص، بازارچه ها و... همه از جذابیت های سفر با تور بالی است. معبد تانا لوط (Pura Tanah Lot), کوه باتور (Mount Batur), معبد اولوواتو (Uluwatu), جنگل میمون یوبود, مزارع پلکانی برنج, پارک آبی واتروبوم (Waterbom), معبد اولون دانو براتان (Ulun Danu Bratan), خرید در سمینیاک (Seminyak), ساحل کوتا (Kuta), جزایر Nusa, دره‌ی Sidemen, آبشار  Sekumpul, معبد تیرتا امپول (Tirta Empul Temple) نیز تنها نمونه هایی از جاذبه های گردشگری بالی هستند.