آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

معرفی تور نوروزی 96 بالی/قیمت تور بالی

بالی به دلیل تنوع گردشگران و مناطق تورسیتی  و بالا بودن فضاهای رقابتی در جذب گردشگر و توریست، بلیط و هزینه تور بالی ارزانتر شده اسن و آژانس های مسافرتی بلیط بالی و قیمت تور بالی را مناسب به هموطنان گرامی ارئه می دهند. ولی مهم ترین گزینه برای کم کردن هزینه سفر به بالی مدت اقامت و نوع هتلی است که انتخاب می‌کنیدبستگی دارد. ممکن است که قیمت هتلی که انتخاب می‌کنید، بالا باشد، اما با اقامت کوتاه مدت می‌توانید هزینه سفر به بالی را کم کنید. یا ممکن است مدتی طولانی را در یک هتل معمولی اقامت کنید، اما هزینه سفر به بالی بیشتر از حد انتظارتان بشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور های نوروزی به وبسایت آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net

معرفی تور نوروزی 96 بالی/ هتل های لوکس بالی

با گسترش صنعت گردشگری و تورستی در بالی هتل های گوناگون بسیاری ساخته شده است.به جرات می توان گفت هتل های بالی داری بهترین امکانات و مجرب ترین کادر در سرتاسر جهان دارد و حتی هتل های بالی را می توان با بهترین هتل های در استرالیا ، خاورمیانه وحتی اروپا مقایسه کرد. 

هتل های بالی به دلیل تنوع بالا و نوع امکانات می توان به هتل های چهار و پنج ستاره و حتی هتل لوکس بالی تقسیم کرد که گردشگران از سرتاسر جهان با آفر ویژه تور بالی برای اقامت در این هتل ها به این جزیره زیبا سفر می کنند. در هتل های بالی همانند تمامی هتل های لوکس جهان دو نوع غذا سرو می شود غذا های بین المللی و غذا های محلی بالی که در طمع و نوع طبخ در جهان بی نظیر اند. کیفیت غذا ها و خوراک های هتل های بالی بالا بوده و از عالی ترین محصولات و طبیعی ترین محصولات تهیه شده است که خود ضامن سلامت مسافران را در اقامتگاه های جزیره زیبای بالی را تضمین می کند هتل های بالی مانند تمامی هتل های مدرن و بروز دنیا دارای امکانات تفریحی ورزشی ، اتاق های بدون سیگار،فروشگاه در هتل,تهویه,بار و باغچه ، فکس و کپی,مرکز تجارت,گاوصندوق و صرافی دارد که در نوع خود بی نظیر هستند از هتل های لوکس بالی را می توان به هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا ، تفریحگاه و آبگرم نیکو بالی و گرند هایت بالی نام برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور بالی نورز 96  به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

معرفی تور نوروزی 96 بالی/ جاذبه های دیدنی بالی

بالی به دلیل داشتن طبیعت زیبا و منحصر به فرد خود یکی از قطب های گردشگری جهان محسوب می شود هتل ها وجاذبه های گردشگری گوناگون و زیبا دارد.بالی با داشتن فرهنک غنی و سابقه تمدن هزاران ساله دارای مناطق گردشگری زیادی می باشد از اماکن توریستی بالی می توان به معبد ‏Besakih ‏‏‎، معبد ‏Tanah Lot ، معبد ‏Uluwatu ، مزارع برنج در منطقه اوبود ،جنگل میمون اوبود و سواحل بالی ، پارک آبی و تفریحگاه های دیگر که هرکدام دارای زیبایی و شگفتی های منحصر به فرد خود هستند را می توان نام برد مسافران و گردشگران زیادی با خرید بلیط بالی برای دیدن این جزیره زیبا به کشور اندونزی سفر می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرخ تور بالی به وبسایت آرشان مراجعه کنید

www.arshantour.net

معرفی تور نوروزی 96 بالی/ بهترین زمان سفر به بالی

جزیره بالی به علت قرار گیری محل تلاقی دو اقیانوس آرام و هند از آب و هوای ویژه وخاصی برخوردار است. بالی به دلیل این روی داد طبیعی ، آب و هوای بالی گرمسیری و آفتاب درخشان در طول سال و باران های موسمی دارد.فصل بارندگی از مهر ماه شروع و تا اسفند ماه ادامه دارد.در زمستان باران های شدید در این جزیره زیبا می بارد و رطوبت هوا بالاست. 

بهترین زمان سفر به بالی در فصل بهار و تابستان است یعنی از فروردین ماه تا شهریور ماه و برگزاری تور بالی نوروز 96 در این جزیره برای ما ایرانی ها بسیار جذاب و خاطره انگیز می باشد. بالی در دو فصل اول سال یعنی بهار و تابستان بسیار سرسبر آب و هوای عالی و طبیعت زیبا و جالبی دارد و مسافران سواحل آرام با شن های طلایی و آب و هوای دلپزیر را تجربه می کنند ولی اگر در هر زمان سال به بالی سفر کنید مطمئن باشید که به اندازه ی کافی لذت خواهید برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در باره نرخ تور بالی به وبسایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید.

www.arshantour.net

معرفی تور نوروزی 96 بالی/مقدمه

بالی یا جزیره خدایان ، جزیره سرسبز با سواحل طلایی رنگ واقع در کشور زیبای اندونزی که یکی از قطب های گردشگری جهان به شمار می رود. بالی دارای مناطق مختلفی می باشد، از کوه های و قله های بلند گرفته تا سرزمین های حاصلخیز و مزارع پلکانی کاشت برنج که نمونه آن را کمتر در این کره خاکی دیده می شود که همگی جلوه خاصی از شکوه و زیبایی طبیعت را به این جزیره زیبا بخشیده است به راستی به این سرزمین زیبا بهشت زمینی پروردگار می گویند. همه ساله هزاران گردشگر و توریست از سرتاسر جهان برای بازدید از این جزیره زیبا با خرید تور بالی  و  تور لحظه آخری بالی برای بازدید از بالی به اندونزی سفر می کنند . بالی به قدری زیبا و با شکوه است که گویی خود یک سرزمین و کشور جدا از اندونزی می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور های نوروز 96 به وبسایت آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net