آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

معرفی بهترین مناطق غواصی در بالی

آموک بی کندی داسا Amuk Bay Candi Dasa :
به فاصله ۳ کیلومتری جنوب شرق آموک بی کندی داسا و در عمق ۳۲ متری مجموعه ای از صخره ها و شکاف های زیر آبی به پهنای ۱۰۰ متر به چشم می خورد. جریان شدید آب در این منطقه، غواصی را مختص به افراد با تجربه و حرفه ای کرده است. در این سایت شما کوسه ها را به آسانی ملاقات خواهید نمود و در دسته های بسیار بزرگ باراکودا ناپدید خواهید گردید. در شمال و شرق همین نقطه سنگفرشی وسیع از مرجان های طبقاتی و ماهیان تروپیکال به میزبانی شما نشسته اند. ماهیانی از قبیل سنگسر زرد، آنجل و پروانه ماهیان نیز از ساکنان این ریف بسیار زیبا می باشند گردشگران بسیاری با مناسب ترین خرید تور بالی به این جزیره زیبا سفر می کنند.

غواصی در بالی
کشتی غرق شده ی US Liberty :
این کشتی ۱۲۰ متری به فاصله فقط ۳۰ متر از ساحل آرمیده است. این شناور مغروق توسط نیروی دریایی ژاپنی و با شلیک اژدر هدف واقع شد است.اکنون بدنه این کشتی غرق شده پوشیده از مرجان ها و یکی از زیباترین سایت های غواصی بالی می باشد. دسترسی به سایت غواصی از طریق ساحل به آسانی ممکن است. شما در عمق ۲۰ متری شاهد خورشید ماهیان بسیار بزرگ، باراکودا و ناپلیون خواهید بود. همچنین این سایت برای غواصی در شب بسیار مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لوکس بالی به وبسایت آرشان پرواز مراجعه کنید.

www.arshantour.net

غواصی در بالی

جزیره بالی در محل تلاقی اقیانوس آرام و هند واقع شده است به همین دلیل بالی یکی از خاص ترین سواحل دنیا را دارد.دنیای زیر آب بالی از دیدنی های شاخص تور بالی است. بالی بیش از 35 درصد از کل مناطق مرجانی جهان را در خود جای داد که این مناطق جز پرطرفدار ترین نقاط غواصی در جهان است. از  سایت غواصی بالی می توان به کشتی غرق شده ی US Liberty ، آموک بی کندی داسا (Amuk Bay Candi Dasa) و Ped نام برد که در هر کدام انواع بی شماری از آبزیان و پستانداران دریایی در آن زندگی می کنند.دنیای زیر آب بالی به اندازه ای شگفت انگیز است که هر غواص و یا مشتاق غواصی را به خود فرا می خواند،نیمی از گردشگر بالی فقط و فقط برای غواصی به این جزیره زیبا سفر می کنند. حال به  برسی دو  سایت غواصی در جزیره بالی می پردازیم.

غواصی در بالی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور لحظه آخری بالی و غواصی در بالی به وبسایت آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net