آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

معرفی چند هتل معروف برای تور های تابستانی 96

با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها زمان مناسبی برای سفر های تابستانی می باشد . اکثرا برای سفر های تابستانی مسافران به سواحل یا به مراکز خرید می روند تا هم از ورزش های آبی انجام دهند و  هم در مسافرت به خرید بپردازند. یکی از بهترین زمان برای سفر کردن ، فصل تابستان می باشد  ما در این مقاله به معرفی دو تا از بهترین هتل هایی که مسافران تور های تابستانی در آنجا اقامت می کنند می پردازیم.



معرفی تور های تابستانی آژانس مسافرتی آرشان پرواز

هتل باندوس ریزورت مالدیو:
هتل چهار ستاره باندوس ریزورت مالدیو، هتلی شیک و مدرن است که در کشور زیبا مالدیو در جزیره باندوس قرار دارد. این هتل شیک و زیبا به اندازه تمام هتل‌های چهار ستاره مالدیو دارای امکانات تفریحی و رفاهی است.امکانات این هتل همگی مطابق با استاندارد های بین المللی هتلداری است و برای یک اقامت راحت و آسوده در طول سفر بسیار مناسب است. اتاق های این هتل همگی روشن و بزرگ و تمیز هستند، بسیار شیک و مدرن دکور شده اند و تنوع در دکور هر اتاق باعث می شود همه مهمان این هتل بتوانند اتاقی انتخاب کنند که به سلیقشان نزدیک باشد. گردشگران بسیاری برای اقامت در این هتل با تور لحظه آخری مالدیو  به این کشور زیبا سفر می کنند.



 همه ی این اتاق ها بالکن دارند و منظره شان رو به ساحل یا باغ است.از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به اینترنت رایگان، سرویس کامل بهداشتی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سشوار، وسایل آشپزخانه اشاره کرد.
هتل دیسکاوری کارتیکا بالی:
این هتل در مجاورت مرکز خرید Discovery در کوتای جنوبی قرار گرفته و اتاق هایی رو به ساحل به همراه محوطه ای مملو از درختان گرمسیری دارد. استخر فضای باز، 3 رستوران و اینترنت رایگان از امکانات جانبی هستند. اتاق های این هتل دارای بالکن های خصوصی رو به باغ، استخر یا اقیانوس می باشند و با تلویزیون 32 اینچ ال سی دی، یخچال کوچک، گاوصندوق و بعضا با دسترسی مستقیم به باغ خصوصی یا استخر اصلی ریزورت مجهز شده اند. مهمانان می توانند در ساحل ماساژ بگیرند یا در سالن ورزشی بسیار مجهز هتل فعالیت کنند. در مرکز فعالیت هتل می توانید برای تورهای مختلف ثبت نام کنید یا برای فعالیتی مانند پرواز با هلیکوپتر بر روی جزایر بالی اقدام نمایید. گردشگران بسیاری برای اقامت در این هتل با تور بالی تابستان 96 به این جزیره زیبا سفر می کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وقت سفارت در ارمنستان به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.arshantour.net

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.