آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

تعیین زمان وقت سفارت

وقت سفارت مورد استفاده کسانی است که قصد گرفتن روادید(ویزا) کشورهای مختلف را دارند. جهت گرفتن ویزا احتیاج به وقت قبلی سفارت ها می باشد. افرادی که درخواست اخذ ویزا دارند، با زمانی که به آن ها داده می شود باید مدارک لازم را که توسط سفارت اعلام شده بود تهیه و تحویل دهند. همچنین با شخص درخواست کننده وقت سفرات، مصاحبه و اقداماتی از جمله انگشت نگاری انجام می گردد. به طورکلی اشخاصی که قصد گرفتن ویزا کشوری را دارند باید در این جلسه حضور پیدا کنند، همچنین مدارک و ویژگی افراد بسیار مهم بوده و باید طبق قوانین کشور مورد نظر کامل باشد، در غیر این صورت متاسفانه فرد در این جلسه مصاحبه ریجکت (رد) می گردد.




این وقت توسط سفارت اعلام می شود و فرد درخواست کننده نمی تواند بصورت شخصی روز را انتخاب کند و یا تغییر زمان دهد. زمانبندی وقت سفارت هر کشورمانند وقت سفارت آمریکا در آنکارا  با توجه به قوانین خود بوده و نحوه آن مختص به ان کشور می باشد. هر سفارتخانه با توجه به تعداد درخواست های ارسال شده روزهای متفاوتی را برای اخذ روادید به افراد اعلام می نماید.
نحوه گرفتن وقت سفارت:
جهت گرفتن وقت سفارت باید در زمان معین و روش های متفاوت سفارت هر کشور اقدام شود، ولی برای اینکه متقاضیان گرامی درگیر مسائل پیچیده وقت سفارت نشوند پیشنهاد می گردد که با کارشناسان آرشان پرواز تماس بگیرند و به صورت دقیق و تخصصی اقدام به گرفتن وقت سفارت نمایند. تمام تلاش کارشناسان آرشان پرواز این است که در کمترین زمان ممکن و به دور از هرگونه دغدغه برای شما عزیزان اقدام به اخذ ویزا نماییم. به طور کلی مراحل اخذ ویزا توسط کارشناسان آژانس مسافرتی آرشان پرواز به صورت زیر می باشد:
1-ابتدا با شماره شرکت تماس گرفته و بعد از گرفتن مشاوره از کارشناسان، درخواست بررسی وضعیت وقت سفارت کنید تا پس از پیگیری به شما اعلام گردد.
2-سپس اسکن پاسپورت شخص درخواست کننده ویزا را برای کارشناسان ما ارسال کنید.
3-مبلغ اعلام شده برای گرفتن وقت سفارت واریز نمایید.

4-هنگامیکه اسکن مدارک و تاییدیه واریزی به کارشناس آرشان پرواز ارسال شد، کارشناس شما اقدام به گرفتن وقت می نماید و بعد از مشخص شدن زمان معین توسط سفارت به شما اعلام می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم DS160 فارسی به وبسایت مراجعه کنید.

www.arshantour.net

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.