آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

آژانس مسافرتی آرشان پرواز

تور چین, بالی و مالدیو

جاهای دیدنی تفلیس

جاذبه های گردشگری تفلیس را نباید از دست بدهید هر زمان که با تور تفلیس سفر کردید از دیدنی های تفلیس که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم بازدید نماییدمیدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس گرجستان, دریاچه لیسی (Lisi Lake),محله حمام ها تفلیس گرجستان, پارک آبی تفلیس گرجستان (آکوا پارک), کلیسای صخره ای گرجستان, پارک ریکه تفلیس گرجستان (Rike park ), پل صلح, کلیسای جامع تثلیث, شهر سیقناقی, شهر سنگی اوپلیستیخه(uplistsikhe) از مناطق دیدنی گرجستان هستند که هر یک به نوبه خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

تور باتومی

تور باتومی برای گشت و گذار در کافه های ساحلی و قدم زدن در بلوار باتومی  یا همان»باتومیس بلواری» بهترین انتخاب است. تور گرجستان باتومی یا تور تفلیس باتومی که از تورهای ترکیبی پرطرفدار در بین مسافران است

مراکز خرید تفلیس

در تفلیس مراکز خرید زیادی وجود دارد اگر به دنبال مراکز خرید با برند های مختلف و معتبر هستید تفلیس مال Tbilisi Mall انتخاب خوبی خواهد بود. مرانی مال  Merani mall که در خیابان روستاولی نیز با اینکه مرکز خرید کوچکی است اما مجهز و جذاب خواهد بود. مرکز خرید ایست پونت East Point, مرکز خرید گالریا تفلیس Galleria Tbilisi نیز از دیگر مراکز خرید تفلیس هستند

اگر قصد خرید در گرجستان را دارید و تور ترکیبی تفلیس باتومی را انتخاب کرده اید توجه داشته باشید تفلیس جای مناسب تری برای خرید نسبت به باتومی می باشد.

آژانس مسافرتی آرشان پرواز مجری مستقیم تور گرجستان بهترین قیمت تور گرجستان را در پکیج های ویژه تور تفلیس، تور باتومی و تور ترکیبی تفلیس باتومی ارایه کرده تا بهترین سفر گرجستان خود را با تورهای آرشان پرواز تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.